403 Forbidden


nginx
Virtual Performance Solution (VPS) | Crash
VPS, PAM-CRASH, PAM-SAFE, PAM-SHOCK

Virtual Performance Solution (VPS)

banner_vps_2

PAM-CRASH 2G – Wirtualne prototypowanie jest najczęściej stosowanym procesem w przemyśle transportowym. Złożoność zjawisk zachodząca podczas zderzenia różnego typu konstrukjcji wymusza na producentach analizę poszczególnych etapów procesu produkcyjnego. Na końcu należy połączyć podzespoły w całość i uwzględniając ich historię pochodzącą z procesu wytwarzania przeprowadzic test zderzeniowy konstrukcji

PAM-CRASH 2G jest w pełni zintegrowanym i wydajnym narzędziem, które pozwala na połączenie symulacji procesów wytwarzania takich jak: odlewanie, tłoczenie oraz formowanie kompozytów w jeden łańcuch.
Owo połączenie umożliwia przenoszenie wyników kolejnych etapów procesu wytwarzania, co prowadzi do uwzględnienia podczas symulacji zderzenia całej konstrukcji odkształceń i napreżeń powstałych podczas kolejnych etapów wytwarzania każdej części.
PAM-CRASH 2G jest standardem w przemyśle motoryzacyjnym, lotniczym, okrętowym i elektronicznym.

Co można zyskać używjąc PAM-CRASH:

  • Najpopularniejsze na świecie oprogramowanie do symulacji zderzeń!
  • Wiodąca technologia CAE, umożliwiająca zaawansowane analizy uszkodzeń i realistycznych symulacji poduszek powietrznych
  • Wysoce skalowalne rozwiązanie z minimalnymi wymaganiami sprzętowymi
  • Silna integracja z różnymi kodami (implicit, explicit, CFD, tłoczenie, odlewanie, spawanie)
  • Najnowocześniejsza biblioteka modeli manekinów, człowieka oraz barier
  • Oprogramowanie łatwe w użytkowaniu i nauce
  • Globalne wsparcie techniczne blisko Ciebie
Baza modeli obliczeniowych
 Grupa ESI oferuje szeroką i w pełni zwalidowaną bazę modeli obliczeniowych zawierającą głównie modele manekinów, człowieka oraz barier zderzeniowych.
PAM-SAFE jest specjalistyczną aplikacją używaną w przemyśle do symulowania wpływu systemów takich jak pasy bezpieczeństwa oraz poduszki powietrzne na użytkowników pojazdów mechanicznych.

PASY BEZPIECZEŃSTWA
Pasy bezpieczeństwa są pierwszą linią ochrony pasażerów samochodów. Stosując generator pasów z PAM-SAFE można łatwo i precyzyjnie modelować wszystkie aspekty pełnego mechanizmu pasów bezpieczeństwa wliczając w to: punkt przewijania pasów, napinacz, itp. oraz ich oddziaływanie z pasażerami.
PODUSZKI POWIETRZNE
PAM-SAFE umożliwia symulowanie rozwijania się poduszki powietrznej z uwzględnieniem modeli dynamiki gazów oraz specyficznego interfejsu kontaktu. Możliwe jest wykonanie siatki elementów skończonych oraz jej złożenie za pomocą AIRBAG FOLDER, a także innych narzędzi zawartych w PAM-SAFE.
MODELE MANEKINÓW
PAM-SAFE zawiera różne modele manekinów wykorzystywane podczas symulacji zderzeń czołowych oraz bocznych. Od prostych i efektywnie wykorzystujących czas procesora modeli typu rigid-bode, poprzez szczegółowe modele w pełni wykonane w technice MES.
ODDZIAŁYWANIE ZE STRUKTURAMI
Wnętrza samochodów oraz pełna struktura samochodu przygotowana z wykorzystaniem PAM-CRASH mogą być w pełni zintegrowane z PAM-SAFE. Modele zderzenia bocznego włączając drzwi, ich obicia, siedzenia, lub model całego samochodu. Modele zderzenia czołowego mogą zawierać deskę rozdzielczą, lub cały model samochodu.
PAM-SCHOCK HVI jest oprogramowaniem wykorzystującym zagadnienia nieliniowe, stosowanym do symulacji fali uderzeniowej oraz następujących po niej odpowiedzi otoczenia z uwzględnieniem właściwości materiałowych.Symulacje z rodziny High Velocity Impact (HVI) wykorzystywane są do analizy dynamicznego zachowania się materiału pod wpływem uderzeń z bardzo dużymi prędkościami.Korzyści wynikające z zastosowania PAM-SHOCK HVI:

  • Wykorzystanie Metody Elementów Skończonych adresując formuły fal uderzeniowych z uwzględnieniem różnych środowisk
  • Specjalne formuły Smoot Particle Hydrodynamics (SPH)
  • Baza materiałów (PAM-SHOCK HVI oferuje szeroką gamę materiałów umożliwiając dzieki temu kalibrację zachowań w róznych warunkach uderzeniowych: fuzja, deformacja kompozytów, itp.

 

Finite Point Method (FPM) jest modułem predyckyjnym, którego działanie opera się na założeniach metod numerycznych w mechanice płynów, w pełni zintegrowanym z oprogramowaniem PAM-CRASH 2G. Dzięki dokładnemu przewidywaniu przepływu gazu podczas rozkładania poduszki powietrznej, FPM może oszacować zachowanie się poduszki powietrznej w jej otoczeniu, biorąc jednocześnie pod uwagę wpływ na użytkowników pojazdów oraz na strukturę samochodu. Dzieki wykorzystaniu tej metody do symulacji działania poduszek powietrznych unikamy rozległych badań parametrycznych oraz redukujemy koszty wraz z liczbą symulacji do wykonania.

 

PAM-COFMORT

PAM-COMFORTPAM-COMFORT

PAM-COMFORTPAM-COMFORT

PAM-COMFORT

Copyright © 2012. All RIghts Reserved projekt i wykonanie - PracowniaSynergii.pl